If I should fall

HÄÄÄÄJ PÅ EEEER!!!!!!! skolan idag va chill, veckans längsta dag....... HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA no:n, asso döööööör! kunde seriöst inte andas! vi hade vikarie, sen va det nån metallsak som låg på bordet, så tog anton den och börja leka med den som en penis..... HAHAHAHAHAHAHAHAHA sen stoppar han den innanför byxxwrna, så glider den neer! HAHAHAHAHHAHAHHAHA  JAG OCH JULIA DOOOOOOG!!!!! aja, efter gick jag, carro och julia till bussen och väntade på bussen. HAHAHAHAHAHAHA döööör....... men a, när vi kom hem till julia käka vi mackor, sen baka vi. vi sitter nu i julias rum och väntar på att kladdkakan ska bli klaaaar! chill? japp. jaja, bloggar mer när jag kommer hem! puss



- arkiv -


Postat av: idioten

min mobil slutade fucka ur, messar dig nu blabla

2011-10-19 @ 21:15:09
URL: http://tiger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0