I need you more

Tjäääääänare! kom hem för en stund sen. dagen började med att jag och sussie åkte till vårdcentralen pga min mage. han frågade lite och så, sen fick jag gå till ett annat rum och ta urin+blodprov. sooooooo not najs! aja, nu har jag iaf förlorat oskulden på att ta blodprov då! efter åkte jag till skolan, alla ba "SKOLKAREEEE" jag ba "öhm, vart hos vårdcentralen men visst" sen alla ba "va, omg, vad gjorde du däääääär?" och ställde tusen frågor -.- aja, sen kom läraren, så fick vi lite info om temaveckan. sen hade vi no, aaaaaaaaaas chill! vi satt bara om snacka, haha, om andra världskriget...... sen hade vi lunch, tacooooos! HAHAHAHAHAHAHAHAHA jag, lotta och carro tog skiiiiit mycket tacochips, och ba öste ner i fickorna! HAHAHAHAHAHAHAHAHA mådde smått illa sen.... aja. sen hade vi egentligen b-språk, men jag och carro va baddish och sket i det, så satt i trappan och spela gitarr ist. sen hade vi profil, sen efter slutade vi. sen aaaaaaaaaaa, va det lite saker jag inte tar upp i bloggen. iaf, va hemma vid..... venne riktigt, men efter fyra iaf. skulle egentligen dragit på fest i fruängen med madde, men fick inte -.- väntar på att papi och sussie ska komma hem så jag kan få cash, sne på att joanna ska komma hem så ska jag köpa godis på godissvampeeeeeen!!!!!! yumyum. as längesen...... okej, ska avsluta boken nu! pusspuss



BTWWWWWWWWW, ska ladda upp bilderna fårn igår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0