Hur kan ett litet dumt tjaffs

GODNAAAAAAAAAAAAAAATT GULLESNUTTEPLUTTENUTTISAAAAAAAAAAAAR. hihihihihihihihihi. lol. ööööööööhm, ja..... fick upp joanna iaf. fast hon blev typ sur men hon blir alltid det när man väcker henne....... ska va glad att hon inte slog mig! höhöhöhö. aja, iiiiiiiiiiiiiiiiingen rolig människa är inne på fb (eller a, som man känner då.......) man ba blääääääääääääää. typ alla sover. såååååååå ska stänga av datan. är inte trött eller nånting fast kommer antagligen decka direkt när jag lägger mig i sängen. hihihihihohohoho pappa ringde mig nyss och ba "gå och lägg dig, klockan är för fan ett!" man ba "hmm..... nä ofta?" hhihihihihi nä så sa jag inte........ jag typ ba "m, jamen jag håller på, a, sov gott pappa, puss, älskar dig!" man får ju liksom passa på pch fjäska lite när man är på gott humör! höhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhö. neeeeeeeeeeeeeeeeeeejmen nu skriver jag en ny bok här........ fan vad jag ska skriva böcker. sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå därför tänkte jag typ sådär kind off liksom baaaaaaaaaaaaaaaaaa stänga av datan nu. hööööööööööööööööhöhöhööhöhöh. prutt. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejmen flippa lite mer va? vavavavavavavava?!?!?!?!!!?!??!?! höhöhöhööhöhöhööhöh. hejdå c:


och sådär lagom fint med en finne mtt i pannan.......... najs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0