Frägor

Vilka är dina bästavänner? Har ingen för tillfället, men mina närmsta är Julia, Madde, Amanda och Vallis
Hur länge får du vara ute på vardagar? 19.00
Är du nöjd med dig själv? HAHAHA nej...
Lägenhet eller vila? Bor i vila, men inget fel på lägenhet
Har du percing? I öronen bara
Tappat din oskuld? Nej
Sugit av någon? Nej
Vart bor du någonstans? Tyresö
Hur många datorer har du?
Har du husdjur? Två hundar, en bordercollie och en från spaninen 
Har du Skype? Japp, @jenniferdrottning
Favoritfärg? Inget speciell.....
Vad är det mest världefulla du baxat? HAHAHAHAHA godis.... :$
Vad heter dina föräldrar? Kenneth och Madeleine
Har du syskon? Japp, Daniela och Andree som är hel, Joanna, Emma, Jessika som är bonus, Wilma som är halv
Vad gör du helst på fritiden?
Ehm... haha vet inte! gillar att göra nya saker
Går du på något på fritiden? Knark. HAHAHAHAHAHA driver... Fotboll och ska börja på kickboxning när min rygg är bättre
Dricker du? Japp, vatten just nu
Röker du? Inte just nu
Har du någon slagit någon när du varit arg? MIHIHIHIHI, jaaa.... :$
Kan inte du lägga upp en video på när du dansar Shakedance? HAHAHAHAHAHA nej
Vem messade dig senast och vad stod det? Min mobil fuckar så alla sms blandas xd
Vem ringde dig senast? Iiiiiiiiiiingen aning, samma där, dom blandas.....
Gillar du någon? Hmm... vet inte D:
Har du pojkvän? Nope, forever alone </3
Vad ska en kille ha för du ska falla för honom? Finaste insidan
Favoritglass? Öhm.... Choklad 8D
När va du senast hos frisören och vad gjorde du där? Innan sommarn tror jag (?) klippte mig
Vad har du för mobil? Den här
Gillar du banan? Okeeej.... cp, ja
Rik i pengar eller rik i kärlek? Kärlek
Hur ser ditt hem ut? Palla.... ingen bryr sig  
Rakt eller lockigt hår? Har lockigt naturligt
Mullig eller smal? Killar vill ha smala, men jag tycker faktiskt det är snyggare med kurvor! alltså mullig
Har dina föräldrar bil? Japp, 6 st.....
Har du tv i bilen? Nej, men dvd spelare
Vart har du bott när du va liten? Tallkrogen
Korv eller köttbullar? HAHAHAHA wtf?!
Tungpercing eller navelpercing? Inget, alla brudar har det. Palla va som alla andra....
Populär eller tönt? G33k 8D
Har du många vänner? Ja, jag sitter och räknar dom varje kväll innan jag somnar....
Gillar du silverfiskar? Vad är det? O:
Musiksmak? Allt från hårdrock/rock till väääärtsa balladerna.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0