Du bär hela min kärlek

Hej på eeeeeeer. va i skolan till halv tio, förberedde och sånt, sen vid tio va alla i aulan så spelade alla upp sina grejer. HAHAHAHAHAHAHAHA asso dooooog....... driiiiiiiiiiiiiver inte, vet ni hur fucking kul det va?!?!??! t ex grupp 8 som julia va i, dom hade gjort nått jävla matlagningsprogram, HAHAHAHAHAHAHAHHA ASSO DOOOOG!!!!!!! sen grupp 4 va typ cirkus och sjöng justin bieber och friday friday sen grupp 10 tror jag det va (?) typ flippa sönder sen typ dog alla. hihihihihohohoho skit kul. men jaaaaaaa, efter plugget åkte jag, julia, leah och madde till gubbis, mötte amanda, snacka med henne sen jaaa...... fick jag höra lite saker som jag blev fett ledsen och sur över. sen vid två eller nått åkte vi till globen, luffa lite, köpte lite ointressant saker, sen mötte vi hennes mamma och handla på ica, sen åkte vi hem till henne. sen va vi inne på datan sen skulle jag egentligen sovit hos henne men pappa och sussie flippa sönder för jag inte städat mitt rum så va tvungen att åka hem -.- snacka med edwin nyss, ska typ kanske va med han imorn. vet inteeeeeeee, annars är jag med nån annan. I dön't knöw. sitter och sådär kind off bråkar med en snubbe just nu....... höhöhöhö. okej, ingen bryr sig och jag har nu skrivit en bok så HEJDÅ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0