Dålig uppdatering, förlåt!

Förlåååååt för sämsta uppdateringen på nåra dagar..... kan berätta om dagarna nu!
Torsdag: Slutade 15.00, åkte hem till julia och bakade kladdkaka, käkade middag, åt kladdkakan, kollade tv, sen drog vi oss mot östermalmstorg. sen när alla kommit drog vi till dramaten. hahahahaha tog maaaaassa bilder, ni får dom sen! sen vid sju började pjäsen, asso så jävla bra den vaaa!!!!!!! asso driver inte, sjukt! aja, sen efter kom pappa och sussie och hämta mig, kom hem, tvätta bort sminket, käka lite sen gick jag och la mig.
Fredag: Klev upp vid sju, käka frukost, platta håret, sminka mig, sen drog jag till skolan. fast bussen fucka så kom försent..... aja. skolan va chiiiiiiill, sen hade vi profil sista lektionen, och madde hade teater så fick vänta i typ hundra år på henne..... men a, sen efter plugget drog hon och jag hem till henne. käkade pan pizza, chillade, sen käka vi middag, fixade oss. sen skulle vi egentligen dragit till stuvsta och mött amanda och dragit till fekke, meeeeen vi drog till flempan ist och träffa mert, zaid och adrian. hihihihohohoho, hände lite saker, sen vid.... nio eller nått drog vi hem. va hemma typ halv elva eller nått, satte oss och kolla på "walking dead". fast det va typ serie eller nått, och de va 6 avsnitt, och varje avsnitt va lite mer än en halvtimme. hahahahaha sen vid halv fyra, fyra decka jag. och madde är stööööörsta mesen så hon fick panik och stängde av datan xd
Lördag: Vaknade vid ett, käkade pan pizza (hahahaha) chillade lite, drog hem till mig. jag sminkade mig, sen skulle vi egentligen träffat dennis och adam men dom är största mesarna så vi drog till masmo och träffa mommo, momme, och två snubbar till som jag inte minns vad dom heter. hahahahaha vi va där feeeett kort, men aja. sen skulle madde till sin farmor så hon klev av i hornstull, och jag fortsatte mot gullmars och drog sen hem. va hemma vid...... halv åtta eller nått. käkade och ska snart gå ut med hundarna, sen blir det antagligen badtunnaaaa! chillchill.
hahahahahaha okeeeej, fett långt inlägg! jaja...... btw, madde har min kamera. HAHAHAHAHAHA hon hade den i sin jacka, sen glömde jag ta den när jag skulle dra..... jaja. ni får alla bilder på måndag! puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0