Dag 2: En bild på den personen som vet mest om dig och en kort beskrivning.

Felicia Blomquist Wallsén
Ingen av mina vänner vet allt om mig, men hon är den som vet absolut mest. Lärde känna henne i Augusti 2010 när vi va på minitigercupen. Jag åkte med henne dit, sen började vi va varje dag, slaggade varje helg, vi satt bokstavligen ihop. Sen gled vi isär, sen gled vi ihop. Gled isär, ihop, isär, ihop osv...... Just nu har vi kind off bråkat. Eller...... vet inte riktigt. Men det spelar ingen roll hur mycket vi bråkar, hon kommer alltid betyda så grymt mycket för mig. Hon fanns där när allt rasade, och det betyder grymt mycket för mig. Felicia, vet att du läser det här. Och vill att du ska veta, kommer alltid finnas för dig. Te quiero ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0