Boy, to make it

Hej på eeeeeeer. hemma nu. eller, för en stund sen. va hemma vid åtta. först vid..... fem ungefär gick jag och joanna till centrum, fick vänta i hundra år för att mass åkte fel -.- så vi gick till donken så länge. men a, sen när han kom så gick vi till donken igen och käka pommes. höhöhöhöhö. satt där ganska länge, sen gick vi till centrum och gick till coop, sen vid kvart i åtta drog mass, så stötte jag på madde så snacka lite med henne, sen drog vi hem. när vi kom hem mötte vi pappa, sussie och andree som ska åka till sjukhuset :c andrees feber går tydligen inte ner så a...... vi käkade, sen satte jag mig vid dataaaaaan. är såhääääääär sugen på cola, så ska göra lite, sen sätta mig framför tv:n en stund, naaaaajs. aja, bloggar mer sen! puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0