Believe me

Häääääääjsan. sorry för INGEN update idag.... opsi. blev väckt typ halv tio av pissed off familj -.- käkade frukost, sen kom nonne, sen lagade och bakade dom, och resten städade. haha.... ble. sen vid tolv drog jag, joanna och emma till centrum. jag köpte godis (mihihihihi) emma köpte en tröja och sen köpte vi florsocker till baket. sen PRECIS satt oss på bussen så ringer dom och säger att vi ska köpa grädde -.- så jag och joanna får åka tillbaks, så räcker inte pengarna så jag får pröjsa så kommer väl ANTAGLIGEN få dom pengarna om två veckor....... aja. har precis käkat middag. dom hade beställt hem pizza men jag äter ju inte det så jag fick äta rester..... möms (y) whateveeeeeeeer, ska fortsätta städa lite i mitt rum, sen ska vi bada badtunnaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! as naaaajs! fryser som fan, så thumbs up! okej, no one cares så ska sluta nuuu! puss



asso...... fett fin D:

Postat av: idioten

Jag har failat med armen i två och ett halvt år, failat med maten i ett år (men det var inget seriöst under ett halvår) och failat med livet sen jag föddes.. nejmen, sen fyran eller nåt.

Har gått alldeles för lång tid.

2011-10-08 @ 19:39:34
URL: http://tiger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0