Badtunnaaaaa

Shoo breeee. hra precis satt på mig bikini, och ska nu dra ut och bada badtunnaaaa! as naaajs. pappa, sussie och andree sitter redan i, och joanna kommer dampa på mig om jag inte kommer snart... höhöhöhöhö. bloggar mer sen! poss


senast

Postat av: idioten

Det är inte så jävla lätt att bara sätta igång med att äta när man knappt gjort det i nästan ett år. Spyr av bara tanken på frukost & lunch och till middag blir det knappt något. Hörde att jag var sjuk av en tjej idag, vilket jag absolut inte är, och det är ju lagom trevligt.

Alltså kan jag inte sitta och tröstäta när allt går åt helvete utan blir det så dåligt att jag måste ta ut allt på armen blir det väl det. Riskerar psykolog osv men jag får väl skylla mig själv.

Livet kan jag inte ändra på..

2011-10-08 @ 20:47:06
URL: http://tiger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0