21:50

Nämn något som gjorde dig glad igår: Joanna
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? Va ute
Det sista du sa högt? "jävla snorunge"
Det senaste någon sa till dig: "LÄGG AAAAAAAV"
Vad har du druckit idag? Vatten, mjölk, te, coca cola
Vad var det senaste du åt? Mat
Vad var det senaste du köpte? Pommes
Vad är det för färg på din ytterdörr? Viktigt att veta liksom...... Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Hm...... wtf, titta ut genom fönstret?
Godaste glassmaken? Choklaaaaaad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Japp
Sover du tungt? Jaaaaa, har alltid gjort, kommer alltid göra!
Drömmer du mardrömmar? För tillfället, ja
Trivs du med ditt jobb? Hahahaha går fortfarande i plugget......
Favoritklädsel? Beror pååååå
Favoritlåt just nu? Hihihihihohoho Krossa alla fönster - Maskinen
Vad ser du om du tittar till höger? Min dörr
Vad gör dig glad just nu? RmM
Vad ska du göra härnäst? Hämta coca cola, kissa och kolla film
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Sur och depp, YEY
Favoritgodis? Choklaaaaaaaad (jag är tjej, okej?)
Kläder just nu? Svarta jeans och blommigt linne
Sommarplaner? Inte kommit så långt......
Hur många kuddar sover du med? 3
Morgon eller nattmänniska? NATT!
Vad är viktigast för dig? Att kunna lita på folk, och vänner och familj såklar'T
Är du kittlig? Nej......... hihihihihi ja
Snarkar du? Inte fan vet jag D:
Stjärntecken? Oxe, *nöff* *nöff*
Äckligaste insekten? Spindel :c
Stökigt el välstädat? Spelar iiiiingen roll
Vad längtar du mest efter just nu? Honom


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0