Urinvärksinfektion ♥♥♥♥

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! sur brud som skriver. vet ni varför?! jo, inte bara för att "kärlekslivet" suger balle, jag är sjuk och jag känner mig värdelös. JO, jag ska få urinvärksinfektion också -.- ASSO FUCKING HORBALLEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅH!!!!!!!!! och jag kan INTE va sjuk på varken måndag eller tisdag, feeeeeeeett timeat!!!!!!!!! jag blir fan aldrig sjuk, så just nu ska jag bli det -.- ASSO FUCK IIIIIIIIIIIIT!!!!!!!! sitter med ett stort glas med citronvatten, smakar bajs för har hur mycket citron i som helst...... men asso det hjälper mot urinvärksinfektion. jajaaaa, ska kolla film snart tror jag. puss


En låt som nån skrivit till min underbara vän Elin! Så sjuuuukt gulligt så man dööööööööör!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0