Trött på ditt beteende.

Shoo gangstaaaaaaaahs! Försov mig ju som sagt idag, hehe. Men hann till svenskan iaf! Men jaaaa, dagen va chill fast efter idrotten skulle vi dra till min ena syrras skola för att kolla på nån konsert, men jag hade sjukt ont i halsen och hade inga halstabletter och inga pengar heller så drog hem. Daniela skulle precis baka så höll henne lite sällskap medans jag drack lite honungsvatten! HAHAHAHAHA låter skiiiiiiiiiit äckligt men jjajja. Har vart förkyld i snart en vecka, och på vägen har jag hunnit smitta på familjen och klassen..... HEHE. Felåt! Men a, får hoppas det försvinner så fort som möjliiiiiiiiiiiiiiiigt! I hate it :c Ska nog göra en till kopp honungsvatten och sen lägga mig med tända ljus och kolla lite film! Puss


HAHAHAHAHA söt....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0