Tidsfördriiiiiiiiiv

Utseende
1. vilken ögonfärg har du?: Blåa/gröna
2. hur lång är du?: 159,8 :D
3. vilken hårfärg har du?: Mörkblongt
4. Långt eller kort hår?: Ganska långt..... hehe
5. Piercingar?: Öronen
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: Isblåa, så jävla snyggt!
7. Hur lång skulle du vilja vara?: Är faktiskt ganska nöjd med min längd, hihi
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: Svart eller mörkmörkbrunt, men kommer nog aaaaldrig färga :c
9. Vill du ha kort eller långt hår?: Lika långt som jag hade förra sommaren....
10. Skulle du vilja ha piercingar?: Efter att Madde tog navelpiercing själv är jag inte så sugen längre, men skulle jag få skulle det va i ögonbrynet eller snakebite
Senast du
11. Åt mat?: Typ 10 min sen
12. Drack?: Typ 10 min sen
13. Fick sms av?: Edwin
14. Skicka sms till?: Edwin
15. Sa?: Det minns jag inte D:
16. Kramade?: Hm.......... hehe, minns inte :c
19. Vad gjorde du elr han?: HAHAHAHA VA?
20. Du skrattade rikitgt mycket?: När jag redigera min nuvarande profilbild..... http://www.facebook.com/photo.php?fbid=274156609297280&set=a.132395213473421.18950.100001088298482&type=3&theater HAHAHAHAHA asso snygg man är.......
21. Är du singel?: Kommer alltid va, haha
22. Förhållande med?: -
23. Ditt längsta förhållande? Nästan ett år
24. Med vem då?: Niklas
25. När någon säger din första riktiga kärlek vem tänker du på då?: Edwin
26. Har du varit/är riktigt kär?: Ja
27. Gillar du någon just nu?: Typ..... men mååååååste komma över honom
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft? Haha vettefan, har inte haft många förhållanden överhuvudtaget så
29. Vill du vara singel?: Spelar inte så stor roll. Är ganska van, haha!
30. Vill du gifta dig? I framtiden
31. Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän? Har ingen :'c
Vänskap
32. Den som vet mest om dig?: Julia, Madde, Filippa, Matilda, Joanna, Daniela
33. Den vän som du har känt längst?: Är inte vän med Filippa så Matilda
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän? Det beror på...
35. Någon du saknar att umgås med?: Många....
36. Tappat kontaken med någon du saknar? Många....
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig? Alla, haha. Fast det är JAG som bor långt borta från alla andra.... hehe
38. Den du har mest minnen med? Joanna
39. Bra vänner du inte träffar ofta?: Valentina
40. Har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu? JAAAAA
Övrigt
41. Musiksmak?: Allt, bokstavligen
42. Sport?: Fotboll, men vill börja på hockey eller kickboxning
43. Galen eller lugn: Gaaaaalen
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra?: Ja.....
46. Har du hört att du borde bli modell?: Ja.......
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: Min jacka 8D HAHAHAHAHA
50. Vad tänker du på just nu?: Honom....... ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0