Tänker inte låta dig gå.

Hejsan svejsan. Läste precis en text på (http://hedvigburman.blogg.se/) om "tiden". Hon tycker tiden går snabbt.... och faaaaan vad rätt hon har! En sak jag lärt mig i livet är att, ta ingenting för givet. Inget. Du vet aldrig när du förlorar det/dom. Jag har förlorat så sjukt många, både vänner och familj, som jag aldrig trodde jag skulle förlora. Jag är rädd varje dag att mina vänner ska lämna mig, för dom betyder så sjukt jävla mycket för mig. Dom är riktigt jävla äkta. Varför jag är rädd, är just för att jag förlorat människor jag aldrig trodde jag skulle förlora. Och jag har också insett, att killen jag gillar, måste jag kämpa för. Jag kan inte låta han gå. Visst, har försökt kämpa för honom sjukt länge, men so what? Det kalla äkta fucking kärlek. I mina ögon är han så sjukt fin, fantasktisk, underbar. Han har helt enkelt en plats i mitt hjärta, och den platsen, kommer alltid va hans. Han ska bli min. Så enkelt är det. Bryr mig inte om det är imorn, om en vecka, om ett år. Han ska bli min.
Vad jag försöker mena med den här texten är att, kämpa för vad du älskar.
Älskar du din familj, behandla dom väl.
Älskar du dina vänner, släpp aldrig taget.
Älskar du en kille, låt honom aldrig gå.
Du vet aldrig när du förlorar dom.



Postat av: Sara | En hatisk jävla tiger

Vet inte om du fortfarande tänker på mig som en vän, men jag älskar dig fortfarande.. just so you know. <3

2011-11-14 @ 21:20:24
URL: http://tiger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0