Städdag......

Shosan i trosan! Pappa väckte mig vid elva för skulle ut med hundarna, sen har vi städat heeeeela dagen! Därför ingen bloggning. Jappjapp! Är fortfarande skit täppt/snorig, huvet känns skit tungt till och från och har också ont i halsen då och då. Funderar på om jag ska va hemma imorn och verkligen vila upp mig och så, och sen kommer jag på tisdag och ba kööööör! Kommer absolut inte bli så pass frisk att jag kan sjunga duetten med Leo, men Carro ska typ sjunga duetten med Leo, jag va liksom "reserven" SOM TUR VA! Men iaf, vill verkligenverkligenverkligen kunna va med på tisdag, är ju liksom FÖRSTA uppspelningen! Men ja, jag ska snacka med pappa och Sussie och se vad dom tycker.... Iaf, tänkte städa rummet nu och sen lägga mig i sängen och kolla film. Dom andra ska bada badtunna efter maten men eftersom jag är shukk kan inte jag göra det.... FML! okeeeej, hejhej boken! Höhö, nejmen ska sluta nu. Possposs på rumpan!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0