Shukk ♥♥♥

Ååååååh vad jag hatar att va sjuk!!!! Horballe. Mitt högra öra har börjat göra ont också, ASSO FUUUUUUUUUCK THIS!!!!!!!! Jag kommer dö. Det finns seriöst INGET tråkigare än att vara sjuk. Ssso bläääää....... Hoppas det är bättre imorn iaf! Aja, ska stänga av datan om en stund och lägga mig i sängen och läsa och messa med lite människor. Pappa är sådär halvt sur som han alltid är när sussie inte är hemma, söt han är! Så han kom in vid elva ungefär och ba "asso ni och era jävla datorer. ni sitter vid dom flera timmar om dygnet, ploppar inte ögonen ur?!" jaaaa, jag har en stenålder pappa. Han har liksom fortfarande inte fattat att världen har utvecklats ganska sådär JÄTTE mycket sen han va lite...... jaja, love him anyway. Vet inte vad jag ska berätta mer, så jag avslutar här! Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0