Nyduschad, ljus, nystädat rum och... sur.

Asso åsuuuuuuuum!!!! Joanna flippa på mig för att hon inte fick låna mitt busskort för att hon inte har +kort, så då ska hon kaosa min garderob när jag nyss städat det -.- NÖDVÄNDIGT! Jaja, sitter iaf i handduken nyduschad och fresh, har också tända ljus. Myyyyyyys, det är doftljus.... 8D NAJSBAJS. Hehehehe. Ska torka mig nu och sätta på mig kläder, sen ska jag städa garderoben once again, sen ska jag nog lägga mig i sängen och kolla film....? Jappjapp, tror det. Meeeeeeeen jag bloggar mer sen! Humöret kommer nog va bättre då så då blir det 'jennifer goes weeerd' inlägg igen 8D NAAAAAAAAAJS. Nejmen nu ska jag schlutta. Hejdååå


Bara för att jag är så snygg 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0