Next; skolan

Shäääääänare! Klev upp typ sju, har käkat frukost osvvvvvvvv. Är typ klar nu, hehe. Jag ska typ egentligen ta bussen som gå 22, meeeeeen Joanna försov sig så kanske tar en tidigare buss med henne. Hihihoho. Blir ingen videoblogg nu, felååååååt. Det blir inte heller 'dagens haff' nu, för ska göra typ skyltar och blablabla, hinner inte göra det nuuuuu! Btw, det här kanske är den enda bloggningen ni får idag...... För eftersom vi har temadag vet jag inte när vi slutar, och slutar vi "försent" så åker jag inte hem, då åker jag kanske hem till Julia eller Lotta eller nått. Men jaaaa...... Och sen efter konserten när jag kommer hem får vi se om jag ens orkar sätta på datan. Men jaaaaaa, ni har ju ÄN EN BOK att läsa, så det gör nog inget c: Nej driver, hähähähä. Okej, ska sluta nu! Puss


HAHAHAHAHAHAHAHA va ful xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0