Mamma ♥

Mamma, varför är du inte här? Jag behöver dig. Jag behöver dig hela tiden. Du är min älskade mamma, varför finns du inte längre? Jag behöver din tröst när jag är ledsen, jag behöver ditt stöd när jag är förvirrad, jag behöver dina svar när jag har frågor, jag behöver dig för att vara hel. Utan dig kommer jag alltid vara trasig. Jag kommer alltid vara trasig. Jag kommer ihåg när vi va på Kreta, bara du och jag. När servitrisen raggade på dig, när du lärde mig dyka, när du satte blommor i mitt hår. Det va då jag tog den här bilden. Du är så himla vacker mamma. Jag hör alla säga att dom inte klara sig utan sin mamma en dag. Men vad hände med mig? Varför får inte jag träffa dig? Jag har inte träffat dig på 5 år, 8 månader och 16 dagar...... Saknar dig. Jag kommer ihåg dagen du dog. Jag kunde inte sova. Gick hela tiden ner till vardagsrummet till pappa och frågade vart du var. Han visste inte. Dagen efter satt hela släkten runt matbordet och polisen berättade vad som hade hänt..... Tårarna tog aldrig slut. Varför? Det är den frågan som snurrar hela tiden i mitt huvud, varför?....
Mamma, du kommer alltid va min ängel. Te quiero


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0