Make me alive, again

Vilken svordom använder du mest ? Fitta, fuck you och horballe
Vilken tid är din väckarklocka inställd på ?
Beror på när jag ska upp
Var köper dina föäldrar sina matvaror ifrån?
Axfood eller komplitering på ica eller nått
Skulle du hellre ta bilden eller vara med på bilden?
Ta bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Utlandsresa
Har någon berättat en hemlighet för dig denhär veckan?
Yes
När var senast någon stötte på dig?
Menar du/ni/den eller vemfan som nu skrev det här, ragga eller typ "åååh, hej, längesen!" .......? smartbrud.se jag äääääär
Vad åt du till middag senast?
Pasta och falukorv 
Kan du vissla?
Ja, fast är jätte dålig

Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, hahahaha gör det fortfarande

Äger du några popbands t-shirts? Jaa
När flög du senast?
Förrförra året tror jag det va
Pratar du några andra språk?
Jag prata svenska (HAHAHAHAHA lol) spanska och engelska
Har du gråtit offetligt?
Ja......
Vill du just nu göra några piercingar eller tatueringar?
Tror det.....
Vad har du med dig in på bion?
Popcorn och läsk 8D
Vad har du för väder?
Kallt -____-
När sov du senast på golvet?
Hahahaha wtf? venne......
Vilken är din favoritdrink?
Colaaaaaaaaa ♥

Gillar du din boendesituation? Jaa, typ. Men såklart vill man ju flytta hemifrån!
Hur många timmar måste du sova för att fungera?
Beror på
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ibland...... Men är dom alltför stressiga flippar jag sönde roch allt blir kaaaaos
Hamnar du ofta i trubbel för att prata på lektionerna?
Om jag sitter nära Anton eller Julia, JA (annars också, höhö)
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
14
Tror du på liv på andra planeter?
Hahaha vettefan
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Fuck life, och va stark
Skulle du någonsin vilja hoppa fallskärm?
Hahahahaha JA!
Tycker du om att krama folk ?
Bästa som finns  ♥♥♥♥♥
Äger du en digitalkamera?
Yesbox, älskar den!
Stör det dig om någon säger att den ska ringa men gör det inte ?
Jaaa!
Får du dåligt samvete efter att du har ätit kött?
Höhö, nej..... fast nu fick jag det bara för det >:(
Är du mörkrädd?
Hihihi ja, har alltid vart :$
Tre saker du alltid har med dig ?
Busskort, mobil och nyklar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0