Korv på en toalett

HAHAHAHAHAHAHA fin rubrik....... HEHE. Visste inte vad jag skulle ha.... jaja. Dagen idag va chiiiiiiiiiiiiiill, va osminkad också. HAHAHAHAHA asso dör. Först på bilden så kommer George fram till mig, kolla på min teckning och sen på mig och skriker, HAHAHAHAHAHA!!!!! Sen efter bilden, Leo ba "Jennifer, du är jättejättejätte fin osminkad!" och Johan ba "Jennifer, sminka dig aldrig igen" AAAAW!!! sötisar! Eller a, Leo och Johan, inte Geroge..... HAHAHAHAHAHA!!! Jaja, käkade lite kladdkaka när jag kom hem, möööms. Sen om Joanna inte ska på resurstiden ska jag möta henne i centrum så ska jag köpa tops, sen kanske vi går runt och kollar lite. Messade henne precis så vi får seee..... MÅSTE plugga låtar seeeeen!!!!!! Måste kunna dom tills imorn liksööööm..... hehe. Men två av dom kan jag typ, sen en ska jag spela trummor till, en ska jag bara sjunga refrängen så aaaaaaaaaaa..... Okej... HEJ BOKEN!!!! fattar inte hur jag ALLTID lyckas skriva en meter långa inlägg....... -.- FELÅÅÅÅÅÅT!!!!


SNYGG BRUD!!!!....... *host*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0