Julias plaze

Hejsanhejsan. sitter hemma hos julia nuuuuu. vid kvart över sex eller nått åkte jag, madde och hennes bonussyrra hanna till centrum, sen tog jag min buss hem till mig. käkade, sen följde joanna med mig till bussen men missa den precis så gick tillcentrum, va med madde lite sen drog jag hem till julia. hihihihihi. kolla lite på idol med hennes family, sen gick vi ut och va med aron. HAHAHAHAHAHAHA asso doooog!!!! okej, dog flera gånger så pallar inte berätta. men a, sen skulle han till kvällis eller ip men vi palla inte följa med så vi gick in ist. höhöhö. nu sitter vi skit osociala, hon med hennes tele och jag med hennes data. meeeeen vi ska kolla på bilar 2 (hihihi) såååå ska sluta nu! bloggar mer sen (?) poss



- arkiv -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0