Jul, jul, stråååålande jul

Hejsan svejsan! Dagen började med bild, sen skulle vi haft musik men vi hade no, sen drog 7B1 och 7B2 med svenskan in till hötorget och kolla på bio. Aaaaaas chill! Vi såg "play", HAHAHAHAHA jag dör..... Aja. Sen efter åkte jag och Julia hem till henne och hämta pengar, sen åkte vi tillbaks till skolan för att hon skulle göra no provet, och jag fick inte va med så väntade med Samuel, Martin och Emil. HAHAHAHAHAHAHA så jävla sköna..... Men a, sen kom Julia för dom hade typ inte provet, så vi drog till donken. Sen gick vi till ica, och åkte till gullmars och satt och luffa där en stund. Sen åkte jag heeeeeem. Sitter här nu..... Fryser som fan! Ska nog tända lite ljus..... hehehehehe. Bloggar mer sen! Puss


smäxig som faeeeeeeeeeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0