Jag hatar det här.

När fuck ska du fatta? Du kommer aldrig fatta. Jag kommer gå där som en tyst liten tjej och hålla alla mina fucking känslor jag känner för dig, inne. Varför kan kärlek inte bara vara lätt? Va?! Du kan fan få vilken tjej du vill, jag menar. Kolla bara på dig! Du är världens finaste på både insidan och utsidan. Så varför skulle du välja just mig av alla tjejer du kan få? Precis, det kommer aldrig hända. Den närmsta relationen jag kommer komma dig, är vänskap. Sen kommer jag se dig vara lycklig med nån annan tjej, medans jag står och kollar på med ett fake leendet och önskar er all lycka, men egentligen hoppas jag att det kommer ett regnmoln som bara är över henne, att hennes hud möglar, att hennes läppar ramlar av så hon inte kan kyssa dina, att hennes ögonlock växer ihop så hon inte kan kolla i dina vackra blåa ögon, att hennes armar lossnar så hon inte kan hålla om dig. Folk frågar mig om jag gillar dig, jag svarar nej. Jag försöker hela tiden intala mig själv att jag bara gillar dig som vän. Som vän. Som vän. Som vän. Som vän. FUCK IT! Jag gillar dig inte bara som vän. Jag gillar dig så stört sjukt mycket mer. Det är det som är problemet. Och det är inte heller bara jag som gör det, ALLA gör det. Skulle inte förvåna mig om minst hälften av dina killkompisar också va kära i dig. Du är så jävla underbar. Det är det som är problemet.....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0