Jag bor i en toalett

Asso jag suuuuuuger på rubriker..... jaja. Dagen började med idrott fast va inte med för är fortfarande förkyld, sen hade vi so men den va inställd så jag, Leah och Madde satt i receptionen och dog. Eller..... jag dog, hehe. Sen hade vi mentorstid, sen hade vi eng och sen hade vi lunch. Då drog jag, Leah och Madde till ringen. Chilla runt lite sen gick vi till donken, hahahahahahahaha tjockisar...... Men a, sen drog vi tillbaka till skolan, hade matte, sen so, sen drog jag, Leah och Madde till Gullmars. Lulla runt lite, sen drog Madde, då köpte jag en chailatte så satt jag och Leah på espresso house, HAHAHAHAHAHAHAHA asso det är nått allvarligt fel på ungen...... Men jaaaa, sen kom Joanna, då drog hon och jag till tc, har köpt en tröja som ni får bild på senare! Tycker den är gryyyyyymt snygg 8) Sen när jag kom hem spillde jag vatten på min data..... Min vanliga tur ♥ Jajaaa, nu ska jag och Joanna laga middag.... -.- ÄH :c Bloggar mer seeeen, possposs
gammal, hahahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0