För hon var bäst

Hääääääjsan. skolan idag va chill, fick sluta typ en timme tidigare för sv va instäääääääälld! woopwoop. skulle ju egentligen träffat lukas men han skulle träna eller vafan det va, så så blev det inteeeeee. sen skulle jag och julia med madde till hennes killes skola men hennes mobil dog så jag och julia drog hem till mig. sen snacka jag med daniel och vallis i tele, saknadeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! gash. sen kolla vi film, hahahaha och jag somna..... höhöhöhö. sen tog jag sådär kind off ganska mycket egopics med hennes tele, höhöhöhö. men a, vid sex drog hon. ööööööööööööhm. är feta hungrig så ska kolla när käket är klaaaaaaaaaart! btw, håller på och för över bilderna från dalarna nu så ni kanske får dom idag, annars imorn eller nått. poss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0