Filmmaraton...... haha

Häääääääääääääääääääääääj. kollade först på "kyss mig" sen käkade jag lunch, sen kollade jag på "case 39". håller på och laddar ner "trust" nu, men den är feeeeeeeett seg........ aja. skulle dragit till centrum snabbt med joanna men fick ett nej vilket jag gissade på eftersom jag är hemma och är sjuk. så hon drog till visätra ist.... DISS!!!! nej driver. nejmen sen när hon kommer hem ska vi kolla på film och myyyyyyyyyyyyyysa. hahahah euw, det lät feeeel...... aja, har SKIT tråkigt just nu, ingen har kommit hem från plugget än och eftersom det är fredag komemr dom antagligen inte komma hem förräns sex-sju, minst. och pappa och sussie har åkt och handla, dom tog med sig wilma också....... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, THIS SUCKS!!!!! har skit ont i halsen också, är täppt och ba bläääää. hoppas dom köper medicin till mig...... asso typ halstabletter och sånt, haha. eftersom jag har såååååå fucking tråkigt sitter jag och skriver en bok just nu (haha) BTW, nån som vill ha länkbyte?!?!?!?!?! isåååååååååååfall, kommentera bara! bryr mig inte om hur många läsare du har, pallar inte göra det. hööööööööhö. hahahaha jaja...... kommentera ifall det är nån som vill ha länkbyte! puss


älskar er mongolider!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0