DÖÖÖÖÖÖ

ASSO ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!!!!!!!!!! snackade med pappa nyss, han säger att man ska va riktigtriktigtRIKTIGT sjuk för att va hemma och att jag inte ska va hemma hela tiden? ASSO DÖÖÖÖÖÖ. Jag är fucking aldrig hemma!!!!! Bara för att jag skolkade i min förra jävla fittskola, tror dom att SÅFORT jag är sjuk, så är jag "sjuk". Och sussie ba "du har inte feber" man ba UILFNIRÖOJHNFD!!!!!!!!!!!!! Joanna är liksom hemma 24/7, men hon behöver inte feber för att va hemma? ASSO DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!! seriöst, kom fuck no på min konsert. Kommer fan inte ens va där själv. KAN JU INTE ENS SJUNGA!!!! ASSO DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0