Dålig update, opsi!

Heeejsan. Felåååååt för ingen update! Men iaf, igår kolla vi på 1:an och 2:an, fast det va bara jag, Jessika och Benji som kolla för Joanna och Emma kom aldrig.... -.- Aja, 2:an va slut vid tre så palla inte sätta på datan då, hehe. Blev väckt vid tolv ungefär och då städade vi lite sen åkte jag och Joanna till centrum, jag köpte godis och sen satte vi oss på Espresso House. Sen mötte vi Daniela vid bussen för hon va skyldig Joanna penagr, sen va jag och Joanna kvar där en liten stund sen gick vi hem. När vi kom hem julpynta vi lite, åååååååh mys!!!!! Käkade typ nyss middag, meeeeen ska gå ner nu för vi ska julbaka, FTW!! Fast jag är ju laktos så får baka allt mitt själv.... *forever alone* :( BAAAAAJS. Jjajja, sen skulle typ jag, Joanna och Emma kolla på hp 3:an och 4:an, eller JAG tänker iaf göra det, men Emma och Joanna kommer väl antagligen snacka med holländarna på skype som dom gjorde igår..... ÖH. Hihihohoho, bloggar mer sen. Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0