Dag 02 - Min första kärlek

Min absolut första kärlek va Niklas Gifting, va döööö kär i honom och vi va tillsammans i nästan 1 år på 6-års. Mitt längsta förhållande! Sen efter det va vi bokstavligen som bror och syster, vi va bästavänner! Vi hade åsum kontakt tills klassresan i 6an. Han hade en tjej som blev avundsjuk för att jag satt bredvid honom på bussen, men sen snackade hon och jag och då va det lugnt. Sen skulle självklart tha fagots i klassen starta massa rykten om att jag stötte osv på Niklas, och Niklas ville inte förlora hans tjej så han sa till mig att han bryter kontakten med mig om det fortsätter. Sen blev det värre och jag fattade direkt att det inte skulle funka så jag bröt kontaken. Saknar honom grovt, men life goes on.
Min första riktiga kärlek va Edwin Bratt. Första gången jag träffade honom va förra hösten i September tror jag det va. Jag föll direkt för honom och jaaa, blablabla. Han hade tjej och jag blev heartbroken sen gjorde dom slut och jag tog Karlssons klister och lagade mitt hjärta. Jag började gilla honom mer och mer för varje dag som gick. Vi bråkade hit och dit och jaaaaaaaa. Jag gillar honom fortfarande (coolt va?) Meeeeen time to move on. Hihihihi, men eftersom we are frieeeeeeeeends kommer jag verkligen backa upp för honom i alla väder. Edwin, om du ser det här vilket du inte kommer göra eftersom du inte läser bloggar, så ska du veta att jag finns alltid.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0