Dag 01 - Om mig

Jag heter Jennifer Westerlund.
Jag bor i Tyresö med min pappa Kenneth och hans tjej Sussie. Jag bor även med mina helsyskon Daniela och Andree, bonussyskon Joanna, Emma och Jessika och min halvsyster Wilma.
Jag bodde i Tallkrogen fram till förra julen då vi flyttade till Tyresö för att min pappa träffade Sussie.
Jag gick i Gubbängsskolan från 6års-6an, då jag började i Eriksdalsskolan- musikprofil, som ligger i Skanstull.
Jag är laktosintolerant och har lätt scolios (sne ryggrad).
Jag bokstavligen ÄLSKAR att hjälpa folk som har det svårt, tom dom jag inte känner!
Jag spelar fotboll i Enskede ik, fast har för tillfället paus men ska börja efter nyår. Jag har även gått på simning och bandy.
1994 gick min mormor bort i Estonia, alltså har jag aldrig träffat henne. Jag har aldrig heller träffat min riktiga farfar, men mina farbröders pappa har vart med sen min och mina syskons födsel och långt innan dess, så han är som våran riktigt farfar. Min familj förlorade även min mamma 2006, saknar henne nått sjukt!
Det va väl allt.....?

Postat av: madde

jag vet att det är en väldigt privat fråga men varför dog din mamma? du behöver absolut inte svara om du inte vill!

2011-11-24 @ 12:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0