Confessions

Alltid när jag är ledsen eller depp lyssnar jag på den HÄR
Minnen.... Både bra och dåliga, hehe

Hahahaha jag kan skriva helt random till nån människa som verkar gullig och snäll att jag vill va vän med den......
Bara om jag vill det förstås!

Jag hatar att jag aldrig kan lära mig lita på nån.....
I HATE IT!!!!!

Min familj betyder grovt för mig!
Säger i stort sett alltid när jag är arg på dom att jag hatar dom osv, men innerts inne älskar jag dom så jävla fucking mycket. Allihopa. När jag mått dåligt har dom alltid ställt upp, dom har alltid gett leende på mina läppar och dom finns alltid där för mig. Älskar er!

Jag kommer alltid vara mobbad och aldrig få en iphone :c
Jag har min lilla tegelsten ist!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0