Bajs smakar bruuuunt

Lovar du att vara ärlig? Nej...... hihihi, driver. Jaa

Du heter? Jennifer Marie Westerlund

Beronde av? Mobil, busskort, familj och vänner

Vad behöver du mest just nu? Skjuta en brud. (hehe)

Vad tror folk om dig? Iiiiiiiiiiingen aning...... men hoppas på bra!

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och mitt hår

Hur imponerar man på dig? Bara man är sig själv och respekterar andra som dom är

Brukar du skratta för dig själv? HAHAHAHA alltid..... *forever alone*

Var bor du? Tyresö

Trivs du där? Yesbox!

 

Vad har du för mobil? Tegelsten..... hihihoho, nejmen gammal är den!

Nästa mål i ditt liv? Att sköta skolan bättre!

Hur svarar du i mobilen? "A, hallå?" hehe.....

Vem ringde du senast? Daniela

 

Är du nöjd med ditt liv? Typ..... hihi, för tillfället. Sisådäääääär

Vad är det värsta du vet? Folk som inte respekterar andra som dom är, hatar det!

Vad längtar du till? Julen and tha sommah (sommaren, hehe)

Har du bra vänner och äkta vänskap? JAPP!

 

 

Tror du på ett liv efter döden? Jag tror på att man kommer till himlen, hehe

Bor dina föräldrar tillsammans? Nej

Vilken ögonfärg har du? Blå/gröna

Vad är det viktigaste i livet? Att leva varje dag som om det vore min sista

Vad tycker du om kärlek? Bli bara krossad, ftw!!!!

När kramade du någon sist? Hm...... hehe, I don't fucking knoooooow

Saknar du någon speciell person? Hela tiden

 

HAR DU NÅGONSIN:

 

Varit medvetslös: Ingte vad jag vet 8D

Hånglat med fler än 50 pers? HAHAHAHAHA nej?!

Gjort något riktigt dumt? Hehehehehehehe

Gjort något du verkligen ångrar? Yepp.....

Åkt ambulans? Tror inte det?

Åkt polisbil? Tror inte det heller..... hehe

Gjort nåt olagligt? Kanske det kanske ^^

Fått din mamma att gråta? Antagligen.....
Slagit ner någon? Klenfis :D nej driver, haha. Nejmen tycker inte våld löser nånting

Skämts över dina föräldrar? Hela tiden...... x'D

Sagt jag älskar dig och menat det? Säger det inte om jag inte menar det

Tar du droger? Wuuuuut?! Nope.

Dricker du? Hähähähähähähähähähähä

Vilka kläder sover du i? T-shirt, linne eller inget 8D

Vad hatar du verkligen? Falska människor, blääää

Varit kär? Yes......

Är du ensam nu? Jaa..... fast ska snart baka med tha family 8D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0