A stomach full of pills

När jag är sur lyssnar jag alltid på den HÄR
Üüüüüünderbar.....

JAG HATAR NÄR FOLK MÅR DÅLIGT!!!!!
Vet att jag leker vääääärsta psykologen men vafan, hellre va nån random människa som hjälper än nån som bara sitter och kollar på

Jag känner mig jätte missbildad..... (inget ont menat!!!)
Men jag fick dra ut tre tänder, jag har lätt scolios (sne ryggrad) och jag är laktosintolerant.
Medans ingen av mina syskon har nått av det...... FML!!!!!

Jag har seriöst nått fel i huvet.......
HEHEHEHEHÖHÖHÖHÖHHIHIHIHOHOHOHHAHAHAHA öööööööööh

Jag garvar seriöst åt ALLT Anton gör.....
Hehehehehe

Jag ÄLSKAR att lära känna nya människor!!!!
Så jeffla ünderbar'T

Jag HATAR att va kär/gilla nån.....
Jag är nämligen sån här att om jag gillar en kille, då kan jag inte gå och typ strula med nån annan, för känner mig fittig eller vad man ska säga. Så om jag gillar nån, även om den inte gillar mig, så är typ "låst" vid den. OCH eftersom jag är jag kommer nån NEVAH gilla mig..... (och neeeej, skriver inte det för nån sympati, JUST THE TRUTH!!!!)
Hahahaha..... fattar ni vad jag menar? O:




Postat av: Sara ~

Vi kan bli tillsammans och va mobbade för evigt. h3h3.

2011-11-21 @ 17:16:25
URL: http://tiger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0