woops

asso omg!! :o sitter o läser igenom min o en annan persons meddelanden på fb!! asso ja SKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMS!! :o haha aja.
javet, ja blogga inge mer igår men jaq orka inte. iaf, vi åkte vid halv sju typ ? vi åkte t gubbängen, sweet home asso! haha iaf, ja köpte nästan två kilo godis t lillebrorsan t födelsedagspresent. haha javet, lite sjukt me godis men ungen har ju tio tonm leksaker så de får han inte, inte från mig iaf. haha aja, sen köpe ja lite t tjockisen (mig) sen gick vi t konstgräset o låg o fota lite o sååååååå, sen gick vi t bussen, åkte t norra sköndal. sen palla vi inte vänta på våran så vi tog tyresö kyrka ist men då va vi tvugna att kliva av i centrum o vi palla inte vänta på våran så vi gick ist. sen när vi kom hem så va vi på joannas rum, sen käka vi middag, sen va vi på hennes rum igen.. haha ni ba kbry men aja. ehm... sen vid halv två elr nått så gick ja upp t mitt rum, tvätta bort sminket o så sen gick ja o la mig. vakna typ halv tolv..? aja, ska käka frukost nu
ciaaaaaaaaaaaaao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0