Vässaröööööööö

shoo, hemma levande från klassresan. i onsadags så hann ja inte blogga innan ja drog t skolan. iaf, va i skolan runt halv nio, o vi hade drama. men a, sen vid halv elva skulle vi käka lunch men de va bajs så ja o ilippa drog t centrum o käka lunch. men a, sen åkte vi sen vid tekniska högskolan så klev vi på bussen som åkte hela vägen dit vi skulle :D men aja, sen på bussen, haha alla trycker sig på för att alla vill sitta längst bak. men ja, filippa, viola, magda o fanny hinner först, fett bäst vi e! haha nä men a, sen sitter lite annat folk där bak också. sen typ gjorde ja en grej (?) som gjorde en annan person sur. men a, sen när vi kom fram så bädda vi o så sen snacka ja me den här personen som typ blev sur o då löste vi de. trodde ja.. men a, sen va de ganska chill o så. sen på natten så sprang ja, filippa, magda o fanny ut hela tiden + alla andra o bosse o cissi sprang efter, HAHAHAHAHA vet ni hur kul de va ?! men a, somna typ.. halv fem ? sov i violas säng då, ahha vi låg o lyssna på min mp3 så låg ja o söng me yber fint me musiken.. men a, sen vid sju (på morronen) så försökte viola väcka mig.. HAHAHHAHA gick inte så bra, va fan heeeeeeeelt död! men vid halv åtta kom ja upp.. då sminka ja mig snabbt o klädde på mig sen drog vi t frukosten. sen så skulle vi dra o paddla o segla, HAHAHHAHAHA ja o filippa va fan bäst!! haha hon suger på att styra en segelbåt.. XD men a, sen käka vi lunch, sen på kvällen drog vi o basta o bada. sjuuuuuuukt najs!! sen efter duscha ja o filippa. haha viktig info.. aja, sen va ja o filippa me tony o niklas o kapellet o lyssna på musik o hade discokulan på för vi e så skillade så vi fick på den. sen kom dom andra killarna som ba älskar att förstöra mitt liv. så de blev massa knas o skit så sen halvsprang ja t stugan o satt sen o grät i sängen.. så ja tvätta bort sminket för kändes som att ja skulle gråta mer ändå. viola gick in t dom andra o ja, filippa, fanny o magda gick t matsalen o drack te. sen gick vi tillbaks o då gick alla o la sig. sen kommer nåra killar (dom som älskar att förstöra mig) o då drar filippa, magda o fanny me dom t deras stuga. sen kommer dom tillbaks o lyser me en fking ficklampa i mitt o violas ansikte. kastar fanta o vatten flaskor som e öppnade i våra sängar, o drar av oss täckena. o tjejerna säger inte ett skit -.- sen dan efter, HAH tror ni inte vi e ganska trötta då elr ?! aja, så ja o viola lunka runt lite överallt typ.. elr a. efter frukosten så gick vi o fick "info" om hur vi skulle sstäda. sen packa o städa vi, sen gick ja o viola t vattnet o va där i.. typ en timme ? sen gick vi tillbaks så va de lunch typ direkt. sen efter så gick vi t båten o så o åkte hem.

dom här tre dagarna va nåra av dom värsta dagarna i mitt liv. ja förlorade en grymt nära vän som betyder sjukt mycke. alla tror ja håller på o kladdar på en kompis kille. alla hatar mig. fick veta en grej om en person, men venne om de stämmer.. sen e de sjukt mycke andra grejor som ja inte orkar ta upp här i bloggen.


älskar dig sjuka syster, KOM HEEEEEEEEM!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0