Var dig själv, alla andra är redan upptagna

dagen börja väl inte så jättebra kan man väl säga.. först vaknar ja o då käkar ja frukost, höll på o somna medans ja käka.. sen gick ja o la mig igen. sen vakna ja o då borsta ja tänderna, sen somna ja igen. sen vakna ja igen o då hämta ja plattången sen gick ja o la mig igen -.- sen vakna ja o då fixa ja mig. va i skolan typ elva.. hehe. sen va de knas så ja satt i trapphuset hela lunchrasten.. kulkul. sen blev de ju inte bättre av att man hade såhääääääääär ont i huvet -.- men aja. sluta kvart i tre, då åkte ja t farsta för att möta sussie. men ja va där liiiiiiite innan så messa me danile, så sa han att ja skulle gå t intresport för han va där. men ja lär mig ju aldrig att hitta i centrum o sånt o sen blir de ju inte bättre av att dom byter plats på skiten hela tiden -.- sen kom sussie o då gick vi dit, men han va inte där -.- o vi kunde liksom springa runt för hon orkar inte de eftersom hon e såhäääääääääär tjock.. men a, så köpte vi skolavslutningskläder o sååååååå sen drog vi o hämta andree sen åkte vi hem. så laga ja o jessika mat. o nu sitter ja här.. men ska försöka börja på specialarbetet sen duscha sen gå o lägga mig ganska tidigt så ja inte har ont i huvet imorn..
puuuuss


AHHAHAHHAHAHAHAHHA KOLLA LINNEAS ANSIKTE!! XD de va första gången hon åkte insane..

Postat av: Linnea<3

Ahh!! Lag du ut den?!!! <3

2011-05-25 @ 17:51:37
URL: http://liniplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0