sorry för att ja inte bloggat

tjabba. igår blev de ju knappt nån bloggning för hade ju träning så. asso sjuuuuukt najs!! hade ju inte vart på två träningar pga att ja fick en hylla på mina fötter o sen skulle ja t min nya skola på infomöte, men de va inställt, så vi kommer typ få två biobiljetter, hur najs som helst!! haha, men a, iaf så va sjukt najs att träna!! :) men de e match i helgen o ja får inte spela bara för att mina tränare tycker ja ska vila fötterna -.- damp, haha fast de kanske e bra för att fått skit ont o mitt knä!! :o aja, sen kom ja hem, käka, duscha, drack te, sov.

Dagen: försov mig ida igen -.- kom typ två timmar försent.. haha o min lärare va typ fett sur på mig, sen hade ja inte me mig so arbetet för min hund pissa på de -.- hon ba "men de tolererar ja inte, då får du sitta kvar efter skolan" fett sur ja blev -.- men a, sen hade vi eng, sen va de lunch. då satt ja, simon, gurra, joel o matilda kvar för vi va inte klara me so:n, sen när simon, joel o gurra gått så va de bara ja o matilda där. haha då tog ja nån annans argentina o skrev av, palla fan inte bry mig. sen gick vi t lunchen, planera lite me malin, sen pussa ja sönder min lillebrorsa :) sen gick vi tillbaks t klassrummet, skrev i skoldagboken, gjorde krysset sen satt ja kvar för att göra klart. simon va inte heller klar men han hade b-språk så han skulle göra de efter b-språket. men a, haha ja va helt ensam i klassrummet, så satt o sjöng x) svär, fett bäst!! haha driver, men aja. sen efter skolan drog ja t farsta me syrran (daniela) sen vid typ halv fyra skulle hon möta emilia för dom skulle träna, så då tagga ja hem. men aja , ska blogga t älsklingen nu (
http://elinpilgren.blogg.se/) sen ska ja ladda ner lite musik :)
ciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaao


haha joanna o malou x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0