sörri

förlåt för att ja aldrig blogga igår. men efter skolan så gick ja hem t filippa. sen la vi oss o sola, sen kom tony o niklas, haha o vi låg ba i underkläder.. men aja. ouf, fett najs asso!! vi sola ryggen en timme o magen 45 minuter :) hade tänkt o sola längre men de gick inte när dom va me.. haha men a. när dom kom så satt vi ba på altanen o chilla lite sen så skulle som tvunget in men då hade vickan låst, haha sen börja niklas klättra in genom fönstret ? HAHAHAHHAHAHAHA a.. sen satte niklas o tony på sig filippas fotbollskläder o gick runt i dom o skit.. sjuka ungar asso!! haha sen sätter sig niklas me filippas pappas ipad o börjar spela.. haha fan va sämst han e asso!! HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA tror ja dör..!! men a, sen drog niklas för han hade träning o då tagga tony också. sen typ tio minuter innan ja ska dra t min träning så ringer niklas filippa o frågar om ja e kvar för han hade råkat tagit mitt busskort -.- skitunge!! haha men a, sen gick ja tio meter så va ja där vi skulle träna :) hahaha sen ramla de in lite folk o så sen fick ja reda på en sak som irriterar sönder mig -.- sen när vi gör nån fking övning så ramlar ja o gör illa svanskotan o handen :@ handen gjorde skitont så lindade den, haha sen ser ja tony sitter på en bänk o kollar på min träning!! hahaha sen typ sitter han i ett mål, så går ja o johanna dit sen kommer mickis o ba "vem ere här ?" ja ba "han går i min klass" hon ba ".. va liten han e" ja " HAHAHAHHAHAHA" men a, sen efter träningen följde ja, tony, matilda o enigma me johanna t hemmakväll för hon skulle lämna tillbaks en försenad film o våga inte göra de själv.. haha gulligt!! sen drog ja hem, duscha, käka o så sen sov ja :) haha berättar om ida i ett nytt inlägg för ni kommer aldrig palla läsa.. :P




HAHAHHAHAHHAHA a.. de va nåra bilder. ni får ba dom för pallar inte ladda upp fler xd
puuuuuuuuuuuuuuuuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0