snorunge e vad du e

tjeeeeeenare!! sov ju somsagt i joannas rum inatt. aaaaaw, hon va skit söt när hon väckte mig!! hon peta mig på näsan o ba "bebu, vakna" haha. men a, sen käka vi frukost, sen gosa typ alla me zack.. haha såg ganska kul ut.. men a. sen duscha ja o nu sitter ja hääääääääär. menmen, ska typ träffa issa seeeen :) kulkul. haha venne va vi ska göra, den ungen kan ju hitta på vaaaaaaaa som helst!! :o aja, vi håller på o bestämma tid o va vi ska göra.. haha går inte sådär jättebra x) menmen, kul kommer vi nog ha! :) haha behöver nog inte föna mitt hår längre.. de e typ torrt x) men platta de MÅSTE ja!! :o haha dehär berättar ja bara för att ni bryr er såååååååå mycke!! elr nej ? -.- va tråkig ja eeeeee!! -.- men ska fixa mig nu snabbt för sen ska ja dra t espresso house lite snabbt me joanna sen drar ja o tr'ffar issa :) äh, skitsamma!! här får ni lite bilder från igår ;)


såhäääääär har ja klippt mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0