sitter minst fem minuter varje gång o försöker komma på nån rubrik -.-

shoooo. har bara vart hemma o degat idag. har laddat enr lite låtar så håller på o för över dom t mobileeeeeeeeeen. fick ju låna en av simon eftersom min display e spräckt -.- men a, o mobilen ja fick låna hade inget minneskort o de ja hade t min mobil va för litet. men ja hade tre andra, ett av dom va från min gamla mobil så kolla igenom lite bilder o sånt. asso omggggggggggggg!! hitta massa bilder på min lillebrorsa o sen på en annan person. haha aja, men håller på o för över låtar t min nuvarande mobil :) ska kolla lite bloggar medans, sen när ja e klar som e snart (?) så ska ja ner t joanna :) SHIT!! ja måste duscha!! haha kbry, javet ;)


bild från förra sommaren (tror ja ?) på lillebror ute på sjön :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0