Ja har skämt ut mig inför allmänheten.. :$

ja venne om ja sa de men vid fem åkte ja, emma o sussie t skolan för att lillebrorsan hade nån vår picknick på skolan. o ja pallar inte klä mig snyggt elr nått för ja hade fortfarande ont i huvet men hade ja inte följt me hade ja inte fått nån middag såååå.. ja klädde mig i min onepiece o osminkad.. men a. sen går vi dit ja tränar för de ligger skit nära där vi va. o mina tränare va liiiiiiiiiite sura för att ja inte vart me på nåra träningar.. nom nom.. men a. sen orkar ja o joanna inte va kvar så vi går t hemmakväll så köper vi en varsin dricka o hon köper klubba o ja polkanapp. HAHAHAHHAHAHA o så hade ja min onepiece så såg ju ut som en riktig bebis.. men a, sen i gullmars så tar vi tyresö kyrka ist för nyfors så vi måste kliva av i centrum. HAHAHAHHAHAHA så ser vi tommy, så kommer han, sen typ direkt ba "fan, där e min buss.. amen tjarå!" ja o joanna "..HHAHAHAHHAHA" sen messar ja honom ba "mobba inte min klädsel, va meningen att ja skulle åka bil hem.." han ba "skitfult" AHHAHAHAHHAHAHA SNACKA OM ATT JA O JOANNA DOOOOOOOOOOG AV GARV!! XD menmen, sen åkte vi heeeeeeeeeeeeeem. men blir nog hemma från skolan imorn för har hänt o kommer hända lite privata saker o sen har ja såhääääääääär ont i huvet så ska ut me joanna nu :) tar me mig ett vattenglas :D


love uuuuuuuuuuu!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0