hwznctgilwe

kom hem typ.. tre ? elr nått, venne men aja. iaf, vakna typ sju. käka frukost o fixa mig o så sen drog ja o daniela t skolan. sen öva ja o malin på min låt. sen vid tio va första föreställningen som gick ganska okej. haha då va de för min klass bland annat så va ju extra nervös eftersom de va för dom liksom :s men a, sen käka vi lunch, sen va ja, malin o malin under scen. HAHAHAHHAHAHHAHA sen börja malin springa runt me en jävla rulator, sen kom sandra o syrran också. HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA asso ja doooooooog av garv!! fan va malin skulle hålla på me den där rulatorn!! XD haha men a, sen klockan ett så kom resten. då va ja inte liiiiiiiiiiika nervös.. men de va nog för att de va tredje o sista, haha sen hade ja ju dött av garv innan så ;) haha men a, sen efter så drog ja o daniela hem. ja åt macka o täntke dra på träning men asso ja kommer inte hinna packa o såååååååååå så ja skiter i den. men a, nu ska ja kolla lite bloggar o så sen ska ja SAKTA börja packa.. haha min o johannas mardröm ! XD haha iaf, ja fota OCH filma igår + idag så om ja inte tycker ja e för dålig så får ni video sen ;)
häjdå


AAAAAAAAAAAAW!! lillebrorsan när han va typ tre!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0