hehe

sov hos joanna inatt. somna vid kanske halv två två ? sen vakna ja vid nio, va skit kissnödig så gick upp t mig, gick på toa sen gick ja o la mig i min säng o somna om o vakna typ kvart över ett.. haha. käka frukost vid halv två sen väckte ja o joanna, hon va halvvaken. men sen lå vi i hennes säng o snacka lite o lyssna på musik. sen sällsa ja henne när hon käka frukost, sen städa vi köket. o nu ska vi fixa oss, så ska ja ta en av mina femhundringar som ja fick när ja fyllde år, eftersom ja inte fått min månadspeng på snart tre månader -.- aja, så ska vi dra o köpa födelsedags present t min lillebror :) han fyller sju på måndag :D haha ska köpa typ tre kilo godis t honom, haha men han har redan rummet fullt av leksaker så pallar inte me ännu mer -.- haha whatever, JUSTEEE!! :o haha ni har ju fortfarande inte fått video/bilder på va ja fick.. woops.. haha men om ja hinner innan ja drar så får ni de, annars så får ni de ikväll ;) aja, nu måste ja fixa mig så
hejdåååååååå



snaaaaart sju år! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0