godnaaaaaaatt

okej, ska inte sova men kommer inte blogga nått mer idag. sitter inne på fb o degar bara, har laddat ner masa bilder från weheartit, så imorn kommer de en ny FIN header! haha hade tänkt fixa bloggen idag men de hann ja inte.. aja, förresten! kommer nog inte kunna blogga förrens på kvällen för efter skolan drar ja hem t malin, vi ska öva på min låt :) så tror inte de blir nån bloggning därifrån ;) o nu ska ja tvätta bort sminket, duscha o sen hoppa i säng :) haha ska försöka att inte försova mig imorn..! haha ni tänker säkert "jävla barnunge som går o lägger sig skit tidigt!" men nu e de såhär att min pappa o hans tjej valde att flytta hundra år från civilisationen, så de tar ungefär en timme för mig att åka t skolan + att ja e värsta sömntutan.. haha så dom två senaste veckorna har ja försovit mig VARJE dag! haha så a.. tänkte försöka att inte försova mig imorn iaf :) haha men nu måste ja duscha så
häääääjdåååååååå


blev en arkiv för pallar inte bry mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0