Godmorgon

tjenatjena. vakna typ.. åtta, fast låg o drog mig t halv nio. käka frukost, sen satte ja mig vid datan, haha! men a, ska platta håret nu o börja fixa mig lite smått.. haha den här gången ha ja faktiskt INTE försovit mig! utan ja börjar 11.55 o slutar 13.45 :) men eftersom ja bor i fking tyresö så måste ja åka hemifrån ungefär en timme innan -.- ska kolla när bussen går sen. aja, men ni kommer absolut få mer blogginlägg! ska försöka göra ganska många som ni kan läsa sen när ni kommer hem från skolan elr nått för efter skolan e de soundcheck, sen hem o byta om o fixa mig lite sen tillbaks för då e de kabaréeeeeeeeee!! haha o ja ska sjunga.. GAAAAAAAAAH!! kommer dö.. men vid ett ska ja o malin gå igenom låten igen. asso hon ska kompa mig ;) haha aja, ska somsagt platta håret nu.
puuuuuuuuuuuuuss


HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA gammal bild på amanda.. XD

Postat av: Anonym

slutar vi 13.45? nt 14.45? :?

2011-05-16 @ 10:22:24
Postat av: Amanda <3

HAHAHA, vad fan gör jag egentligen?? <3333 :D

2011-05-16 @ 14:38:03
URL: http://paaanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0