gjorde en ny header! igen -.-

hej. har damp på mig själv för ja gör nya headers hela tiden. klistrar in o kollar på bloggen. e inte nöjd -.- kan nån göra en t mig ? blir ju aldrig fking nööööööööjd!! :@ nejmen ska göra en ny sen när ja pluggat lite.. när ja gjort klart eng redov. gör ja en ny o ja SKA fan blir nöjd me den!! nu vet ni de :)

Min första på den här bloggen:





Min andra:





Min tredje:





Min fjärde:





Min femte:





Min sjätte:





Min sjunde:





Min åttonde:





Min nionde:





Min tionde:





Min elfte:





Min tolfte:





Min trettonde:





(Den ja har nu)
Min fjortonde:




Sen har ja haft lite andra men dom hitta ja inte.. men a. så ni fattar hur många ja haft :s o dom e inte ens snygga -.- ja = sämst.se xd iaf, ska göra klart eng nu så ja kan göra en SNYGG header! (om ja nån gång kommer lyckas xd)

Postat av: amanda

1. joo dom var skiit fina juh ! :D

2. asså vart gör du dina headers? kan nt du visa hur man gör?......skiit fin blogg ;D

2011-05-05 @ 17:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0