Fotboll

Fotboll är de bäääääääääästa som finns!ja har spelat de sen i fyran. ja ville börja o då hade vi i skolan att man kunde ha fotboll som elevens val (ev) så ja började där (de e gratis) o sen så började ja i ett lag. ja började i eik:1 varför just de laget var för att två klasskompisar gick i de laget. ja fortsatte både i skolan o på fritiden. sen i höstas så delades lagen upp i u-lag o "vanligt" lag. ja körde i de "vanliga" laget för att de va bara fyra-fem pers från mitt lag som skulle komma me för resten skulle komma från lag 3 -.- skit dåligt, men aja. o de fanns dom som spelat längre, va bättre o verkligen ville satsa så ja sökte inte ens. sen slutade mina tränare så då fick vi rikard. världens sämsta tränare. ja tappade lusten att träna men gick så ofta ja kunde/orkade/ville. sen i vintras så flyttade mitt lag över till sköndal men ja ville inte följa me o ja vill inte spela me 98:1 för dom satsar såhääääääääär mycke. så då började ja me 97:2. o de ångrar ja vekligen inte! dom e sjuuuuuuuuukt gulliga tjejer allihopa o helt underbara! dom spelar inte bara fotboll utan dom garvar o leker också! vilket e kul för i våran ålder ska man inte satsa så mycke att de blir tråkigt liksom.. men a. haha de va min historia om hur ja börja på fotboll osv..


bild från minitigercupen i augusti 2010. min o felicias fot, hon hade redan skadat foten o ja gjorde de sen på matchen.. haha liiiiiiiiite kul xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0