fking regn -.-

tjena. nuuuuuuu ska ja berätta om mina dag :)
klev upp typ halv åtta. käka frukost sen täntke ja faktiskt blogg men modemet va av o ja palla inte sätta på de. men a, platta håret, sminka mig, bytte om o sen drog ja t bussen. snacka me fanny lite innan ja drog o sen va de fan värsta strulet, hahahha. ja hade studiedag idag, så ja drog t fannys skola (ska typ börja där) haha sen när ja skulle hitta t hennes klassrum va de värsta strulet. sen gick ja t typ fel korridor, så mötte ja på en person där, svär, fett sjukt de kändes :s ville snacka men skulle va fett random så titta ba ner i mobilen, hahahha!! sen gick ja t en annan korridor, sen står ja utanför fannys klassrum utan att ja vet de!! AHHAHAHHA iaf, då va de lunch. åt inget men a, sen hade dom fett lång rast så ja, fanny o matilda drog t lidl. fanny köpte två chokladkakor, hon seriöst TRYCKTE in chokladen i min o matildas mun.. hahaha sjuka unge x) men a, sen hade dom..? b-språk, sen va de so. haha satt bara utanför klassrummen, hade inget annat att göra o fick inte va me på lektionerna.. -.- hon hade ingen sv så hon sluta en timme tidigare. då drog vi hem t mig o fanny prova typ alla mina kläder + smink. AHHAHAHA men a, sen käka vi scones o oboy :) sen diska ja lite saker sen följde ja me henne t gullmars för hon skulle hem. haha klev av bussen o tog min direkt :) haha såg fett sjukt ut men aja. kom hem..? haha venne, men för en stund sen. sitter inne på fb o typ tråkar. men ska tvätta bort sminket o göra mig klar typ snart. så slipper ja göra de sen.. haha!
häjdåååååååå.


från i måndags ;s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0